If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Отваря се, лично съм отварял собствения си багажник. Ако ключалката работи нормално, се отваря - просто трябва да се напъне малко повече. И аз така си затворих багажника зимата на 2007, питах в немския форум и ми казаха просто да напъна ключа. И стана.
Първата степен при зав ъртането на ключа е електрическата и след даване на контакт отваря електрическата ключалка(все едно си цъкнал копчето в жабката). Като напънеш малко повече, се отваря чисто механически (може да се наложи да му помогнеш, като натиснеш капака на багажника надолу).
Ако обаче ключалката е преебана и заяжда, отварянето става само с подаване на ток на клемите при двигателя.
Ок приемам, че моята ключалка е прецакана щото съм я въртял с доста голямо усилие редувайки се с още 2 монтьора и не можахме да я отворим накрая играха кабелите.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Връщате пластмасовия капак на мястото му върху акумулатора:
Внимавате вентилационният шлаух да остане вертикален в леглото, образувано между уредите и шпилката за гайката на кората:
Една малка, но съществена забележка!
Това на снимката не е капак, а е подложка и мястото й е под акумулатора.
За тръбичката и втулката, която се вижда до нея има отвори в металната стойка под акумулатора. Втулката фиксира положението на подложката, а за тръбичката има проходен отвор в пода. Предназначението й е да отвежда евентуален теч на киселина извън багажното отделение. Понякога от вентилационните отвори на акумулатора се получава киселинен кондензат и въпросната подложка не позволява стичането му по пода в багажника.
Така че, препоръчвам на всички да сложат подложката под, а не над акумулатора.
Една малка, но съществена забележка!
Това на снимката не е капак, а е подложка и мястото й е под акумулатора.
За тръбичката и втулката, която се вижда до нея има отвори в металната стойка под акумулатора. Втулката фиксира положението на подложката, а за тръбичката има проходен отвор в пода. Предназначението й е да отвежда евентуален теч на киселина извън багажното отделение. Понякога от вентилационните отвори на акумулатора се получава киселинен кондензат и въпросната подложка не позволява стичането му по пода в багажника.
Така че, препоръчвам на всички да сложат подложката под, а не над акумулатора.
Напълно вярно. Като си сменях задното окачване, ми направи впечатление черното маркуче, което виси под багажника, при задния ляв калник. И тогава Тони от Ванто ми обясни (и ми показа) тва легенче под акумулатора, чиято функция била да събира разплискалия се електролит (по неговите думи) и да изтича извън багажника.
Досега не съм успял да разплискам електролит, даже и на пистата в Серес, но опитите продължават
...Би ли обяснил защо трябва да се откачат и закачат клемите в тази последователност?...
Защото минусовата е от външната страна и е по-удобно да откачиш първо нея и да издърпаш единия край на акумулатора, за да имаш след това по-добър достъп до плюсовата.
pinko моите уважения ама нали знаеш, че не пиша нещо дето не съм го препатил. Откачи си акумулатора и затвори багажника да видиш колко е електро-механична. Тъпо е но е факт. Не се отваря нито от жабката нито от ключалката.
В една друга тема един колега казваше, че като се натисне капака се отключва лесно.
Моята не работи, така че дадох ток на клемата отпред и отворих багажника.
Една малка, но съществена забележка!
Това на снимката не е капак, а е подложка и мястото й е под акумулатора.
За тръбичката и втулката, която се вижда до нея има отвори в металната стойка под акумулатора. Втулката фиксира положението на подложката, а за тръбичката има проходен отвор в пода. Предназначението й е да отвежда евентуален теч на киселина извън багажното отделение. Понякога от вентилационните отвори на акумулатора се получава киселинен кондензат и въпросната подложка не позволява стичането му по пода в багажника.
Така че, препоръчвам на всички да сложат подложката под, а не над акумулатора.
Ебаси! А аз се чудех какъв е смисъла на тая работа Мерси, че обърна внимание.
Съжалявам, колеги, просто при мен така беше сложено, но сега като се замисля, то си е логично да е отдолу.
При мен пък дори да е откачен акумулатора бадажника се отваря лесно .. когато ми докараха колата от италия нямаше акумулатор - врътнах с ключа и се отвори без проблем
Аре бе, не се излагайте, вече масово ги слагат отзад - сещам се за Мерцедес (или в багажника или под задната седалка), Волво (големите модели+ХС90), БМВ и още мнооооого други.
Аре бе, не се излагайте, вече масово ги слагат отзад - сещам се за Мерцедес (или в багажника или под задната седалка), Волво (големите модели+ХС90), БМВ и още мнооооого други.
Май става на въпрос от Алфите дали само 166 и е отзад акумолатора
Alfa Romeo 166 2.4jtd 136hp 2000г. - ex
Opel Signum 1.9 CDTI 150hp 2006г.
Аре бе, не се излагайте, вече масово ги слагат отзад - сещам се за Мерцедес (или в багажника или под задната седалка), Волво (големите модели+ХС90), БМВ и още мнооооого други.
Comment